piątek, 10 października 2014

COŚ NA CODZIEŃ

BARTEK GRENDA
Pierwsze dni października już za nami. Tak...czas bardzo szybko przemija, to chyba jedna z niewielu rzeczy, na które człowiek wpływu nie ma, dlatego sądzę i namawiam Was też, nie ma na co czekać z realizacją planów i odkładaniem ich w czasie, trzeba się skupić na celu nie zważając na otaczających nas ludzi, bo jesteśmy, żyjemy, a tak naprawdę jutro już może nas nie być. Carpe diem, czyli chwytaj dzień to najbardziej trafna sentencja na życie.
To tak trochę odbiegając od tematu, chociaż może niekoniecznie. Jest już drugi miesiąc szkoły także na pewno zresztą jak ja też jesteście po pierwszych sprawdzianach, a nawet macie zapowiedziane kolejne, bo o kartkówkach nawet nie wspominam. Jeśli chodzi o moją klasę, a dokładniej o profil klasy jaki wybrałem to tak jak jeszcze rok temu był w mojej głowie kompletny mętlik i decyzja do podjęcia była dosyć trudna tak teraz wydaje mi się, że z czystym sumieniem już mogę powiedzieć, że to był trafny wybór. Jeśli chodzi o chemię to wystarczy ją zrozumieć, jeśli to się uda wszystko inne będzie szło łatwiej, gorzej z biologią, która jest (przynajmniej według mnie i dla mnie) przedmiotem typowo na wykucie i tu idzie trochę ciężej, ale mimo to lubię.
A jak leci u Was?

8 komentarzy:

  1. fajny post , zgadzam się ,że chemię trzeba zrozumieć tak samo jak matematykę lub fizykę :) niestety biologię trzeba się już nauczyć , ale jak się chcę to można :)

    Dzięki za komentarz :D
    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jakoś ciężko z realizacją planów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też leci za szybko :<

    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie zbyt szybko ;)
    Jaki Śliczny blog ! <3
    Może wspólna obserwacja ?
    Jeżeli tak to napisz w komentarzu ;*

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie samo zdanie odnośnie biologii ;)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post ;) Co do realizacji planów uważam tak samo, najważniejsze jest aby dążyć do wyznaczonych celów!

    Co powiesz na wspólną obserwację ? Zacznij i poinformuj nas, a na 100% się odwdzięczymy http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny i ciekawy post
    Zapraszam http://pomysly24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam chemię lubiłam zawsze, chociaż to też zależało od nauczyciela. jak dobrze i fajnie tłumaczy to spoko, ale jak jest tępy nauczyciel to niezbyt się lubi i przedmiot ;). dobrze, że już nie mam szkolnych problemów. ;P

    OdpowiedzUsuń