środa, 26 marca 2014

#TODAY

Od początku weekendu do wczoraj szara, zła pogoda, przez którą zawsze tracę chęci na robienie czegokolwiek. Chociaż, tak propo piątku, soboty to plus jest taki, że w końcu spotkałem się z osobami, z których dawno nie widziałem. A dzisiaj nareszcie wyszło trochę słońca i od razu też więcej energii no i w ogóle lepiej się funkcjonuje. Miałem też przy okazji odpoczynek od szkoły, haha. Ale i tak zostało jeszcze tylko jutro i nadchodzi piątek. W ogóle Wam też czas tak strasznie szybko mija? Zaraz już kwiecień, a przecież dopiero co rozpoczął się nowy rok. Ale co zrobisz? Nic nie zrobisz.
Miłego dnia ;)




7 komentarzy:

  1. U mnie pochmurnie od wczoraj i słonca nie widać :/
    Czas od swiat mija baaardzo szybko. Pozdrawiam :)


    www.wkraateczke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie wiem jak to się dzieje ,że już kwiecień. Jednym plusem jest to,że niedługo wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, mój czas w tym roku też leci jak szalony. Pociesza jednak fakt, że zbliżają się najdłuższe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wtedy tracę chęci do czegokolwiek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego, piszę o głównie o outfitach, oraz troche moich uczuc :)
    mam nadzieje, ze bedziesz do mnie zerkac. :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com
    tak poza tym, fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie była dzisiaj brzydka pogoda i padał deszcz :(

    OdpowiedzUsuń