poniedziałek, 21 września 2015

o tym i owym.

Chyba już trochę wpadłem w tę szkolną rutynę i każdy dzień od poniedziałku do piątku spędzam bardzo podobnie. Wstaję, idę do szkoły, wracam, przeglądnę coś tam w internecie, zajmuję się lekcjami, śpię i tak w kółko, a taka monotonia zabiera jeszcze więcej energii. Zdarza się, że nawet na weekend przez zmęczenie nie mam siły spędzić dłużej czasu ze znajomymi. A co do ilości wszelkiego typu testów sprawdzających wiedzę to jest tak duża, że już zapomniałem, że jeszcze niedawno były wakacje.

Poza tym zastanawiałem się, czy uda mi się pogodzić prawo jazdy ze szkołą, głównie ze względu na to, że jazdy, egzaminy wiążą się z opuszczaniem lekcji, a temat ten jest dość drażniący dla mojej wychowawczyni, haha. Na szczęście nie było źle, a przy okazji mogę się pochwalić, że udało mi się zdać teorię za pierwszym razem i niedługo mam egzamin praktyczny, na którym mam nadzieję będzie podobnie. Trzymajcie kciuki!

Jak jest u Was? ;)

26 komentarzy:

  1. haha ten brak energii na weekend, cos kojarze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku gratuluję zdania teorii za pierwszym razem! Mi też się to udało, ale chyba miałam jeszcze nieco łatwiej niż teraz jest, chociaż także podchodziłam już po zmianie tych przepisów. Chociaż w sumie nie wiem tak naprawdę czy teraz coś się zmieniło czy nie XD Będę trzymała kciuki, żebyś praktykę zdał również za pierwszym razem :)
    O tak, monotonia potrafi byc naprawdę męcząca, na szczęscie mi został jeszcze błogi tydzień spokoju. Nie daj się i pruj do przodu ;)

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie na bloga x

    www.faiithfully.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie powodzenia na egzaminie ! :))
    przyjemnie się to czyta! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie przyzwyczaiłam się do tej szkoły :/ o! To mam nadzieję, że egzamin praktyczny pójdzie Ci równie dobrze :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  5. /mówiąc szczerze jeszcze nie wpadłam w tą rutynę a nawet dalej czuje wakacyjny klimat
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto nie wpada? A zaraz - ja XD Robię wszystko żeby wykorzystać mój wolny czas w 100% (chociaż tak niewiele go mam..)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście twierdzę, że w Polskich szkołach jeszcze nie jest tak źle. To jak u nas wygląda nauka to pikuś w porównaniu z tym ile uczą się np. Koreańczycy. Co nie oznacza oczywiście, że jesteśmy gorsi. ;) Uważam, że jak się odpowiednio zorganizuje czas po szkole, to można wszystko.

    Powodzenia na egzaminie ;)

    (shuu382.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z prawem jazdy, mój brat teraz chodzi na lekcje jazdy i tak samo musi opuszczać lekcje. Mnie to czeka za 3 lata B)
    http://fridayp.blogspot.com/ *ENJOY* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ciągle nie mogę wejść w tę rutynę i się ogarnać po wakacjach...

    kciuki za prawko zaciśnięte! powodzenia!

    pozdrawiam!

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nawet dobrze ale niestety wpadłam już w te szkolną rutynę. Na szczęście teraz zachorowałam i do końca tygodnia mam wolne od szkoły :)
    Gratulacje zdania teorii za pierwszym razem trzymam za ciebie kciuki :)
    Mam nadzieje że praktyczny zdasz też za pierwszym razem, a wychowawczynią się nie przejmuj, one zawsze panikują gdy ktoś robi sobie wolne od szkoły :)
    Spróbuj dodawać trochę większe zdjęcia a na pewno będzie to lepiej wyglądać
    Bardzo spodobał mi się twój blog, dlatego od teraz obserwuje i czekam na kolejne posty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również pogodziłam szkołę,naukę,dziecko i prawo jazdy. :)
    Gratuluję zdania teorii za pierwszym razem,mnie również się udało. :d
    Wewnętrzna jak i również w wordzie zdane za pierwszym,szkoda tylko że z praktyką mi się nie poszczęściło i walczę z tym do dnia dzisiejszego... :(
    Brak sił na kolejny egzamin,a mam już niedługo. :(
    Powodzenia. :*

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też ciągle jest tak samo. Codzienna rutyna.
    Powodzenia na prawku :)
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę tej szkolnej rutyny.Codziennie to samo..Życzę powodzenia na egzaminie xoxo


    martha-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w zeszłym roku szkolnym dałam prawo jazdy i wychowawczyni to rozumiała, ale w ty roku na ostatnią klase zmienili wychowawcę i może być ciężko - biorąc pod uwagę ze bardzo dużo osób u nas teraz rbi prawko ;)

    Pozdrawiam i cudownego weekendu życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą, że ta monotonia zabiera jeszcze więcej energii... Mam nadzieję, że egzaminy praktycznie pójdą Ci dobrze i zdasz je za pierwszym razem :)

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęścia w zdawaniu prawka! Ja się zapiszę jakoś w październiku, i się nie mogę doczekać! :)
    http://agx1a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzyma kciuki a jeśli chodzi o monotonię to wraz z rokiem szkolnym znowu mnie dopadła

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój dzień wygląda tak samo, tylko więcej roboty mam przy sobie, w koncu jak to kobiety mają :D
    Ja już chce wakacje, mam dość tej rutyny..

    redh4sk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zdania ;) Tylko w weekend można się trochę oderwać od szkoły ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jazdy zawsze mozna ustawić po szkole :) z egzaminem juz jest trudniej, mój niedlugo juz bedzie :) Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy ma chyba teraz taka szkolna rutyne :)

    Zapraszam na nowy post ! ♥ Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja ostatnia klasa w technikum była monotonna ;c
    Ja właśnie skończyłam prace sezonową:>

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również ostatnio zdałam teorię, jednak na praktyczny muszę czekać aż 3 tygodnie (takie terminy), powodzenia w zdaniu egzaminu! :)
    http://littlelayabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też wpadłam w taką rutyne.
    Gratuluje zdania teori :) Możesz być z siebie dumny.

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoła jest niestety niezwykle monotonna. Studia też, a już zbliża się ich czas (znowu!). Ale na studiach zdecydowanie mniej męczą zajęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawy blog B) obserwuje :) i zapraszam do mnie - http://princessmegi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń