piątek, 27 czerwca 2014

WAKACJE

Choć tak naprawdę wakacje zaczęły się z początkiem tego tygodnia, to właśnie dzisiaj było zakończenie roku szkolnego i już oficjalnie się rozpoczęły. Jeśli chodzi o świadectwo to prawdę mówiąc jestem z siebie zadowolony. Pod koniec udało mi się niektóre oceny podnieść, chociaż przy tym z innych spadły i właściwie wyszła taka równowaga, ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem jest dobrze. ;)

Teraz przed nami całe dwa miesiące wolnego i odpoczynku - to przede wszystkim. Jeśli chodzi o jakieś konkretne plany to wiem tylko, że na przyszły weekend będę jechać do Poznania i póki co nic więcej nie mam zaplanowanego, w sumie jak zwykle. Ale i tak zawsze wszystko jakoś fajnie wychodzi spontanicznie i zawsze ten czas jest super spędzony.  A jak u Was z planami na wakacje?



3 komentarze:

  1. Ja niestety nie mam planów wolę bardziej spontanicznie :)
    Haha Poznań najlepsze miasto :D
    Ps. Obserwuję

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjeżdżam na obóz, nad jezioro i nad morze ;) Sama nie mam spontanicznych planów, życzę ci aby twoje się powiodły :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń